Aprillis läbi viidud uuringu kohaselt on Eesti kõige telerilembesemad inimesed üle 40-aastased. Selles vanuserühmas ei kujutaks telerist loobumist rohkemaks kui nädalaks ette koguni kaks kolmandikku vastanutest. Alla 40-aastaste seas on vastav näitaja 48%.

Uuringu järgi peab koduste telerite puhul kõige tähtsamaks teguriks pildikvaliteeti ja kõrgresolutsiooni 75% inimesi, teleekraani suurus on oluline 68% jaoks.

Kõige rohkem soovivad Eesti inimesed vaadata suurtelt ekraanidelt hea kvaliteediga filme (86% vastanutest), meelelahutussaateid (33%), muusikavideoid (32%) ja sporti (31%). Nooremate vastanute seas on tähtsal kohal ka videomängude mängimine.

“Eestlane on jätkuvalt telerirahvas ning hindab kõrgelt võimalust olla maailma asjadega teleriekraani vahendusel kursis,” kommenteeris Samsung Eesti juht Toomas Tiits. “Kui üldiselt on inimesed telerivaatamisest nõus mõneks ajaks siiski loobuma, ei kujuta iga kümnes Eesti elanik ette, et peaks kas või üheks päevaks teleri ära andma. Kodumasinate kategoorias näeme, et kasvav trend on premium-klassi seadmete suunas ning nii ka telerite puhul. Inimesed valivad uue teleri soetamisel aina rohkem selliseid, mille ekraan on vähemalt 60 tolli. Eestiski on väga populaarsed just 65-tollised telerid, mille müügikasvu osas ennustame kogu Baltikumis sel aastal tubli tõusu."

Ka uurepärane pildikvaliteet on omadus, mis peab heal teleril olemas, ent inimesed lähtuvad uue teleri soetamisel ka sellest, et see sobiks hästi interjööriga ning et sellega oleks võimalik ühtviisi hõlpsalt filme-saateid vaadata kui ka näiteks tervet oma nutikodu juhtida.

Samsungi tellitud teleriuuringu viis Eesti elanike seas läbi Faktum-Ariko, uuringus osales 500 inimest.